(ჩანახატისავით ცხოვრებისეული) ^_^

винни-пу�-da-winnie-pooh
საერთოდ ბლოგს ძალიან ბევრი პლიუსი აქვს მითუმეტეს მაშინ როცა შენს პირადულებსაც წერ 🙂 . წლების შემდეგ გეძლევა საშუალება წაიკითხო რას წერდი და რას გრძნობდი ”ყრმობის” ასაკში 😀 😀 ,გეძლევა საშუალება შენს თავს შეხედო სხვა კუთხიდან , შედარებები გააკეთო , დაინახო შენი უარყოფითი და დადებითი მხარე და მთავარია გაიგო რა შეიცვალა შენს ცხოვრებაში და რა მოხდა ისეთი დასამახსოვრებელი რაც ბლოგში დასაწერად ღირდა … 🙂   სწორედ ამიტომ მიყვარს დღიურში(ე.წ საუნჯე) ჩანაწერების გაკეთება ამჯამინდელი ბოლო დღიური სულ მივიწყებბული მაქვს : (( რამდენი ხანია არაფერი დამიწერიაა ენა რომ მქონდეს ალბად გამლანძღავდა :დდ არადა რომ ვკითხულობ ხოლმე ძალან მსიამოვნებს ^_^ ^_^ …                                                                                                                                                              ადამიანის ცხოვრება მუდმივად იცვლება : ) იცვლება მაშინაც კი როცა გაჩერებულიხარ და გინდა რომ არაფერი შეიცვალოს, გინდა სამუდამოდ გაიყინოს დრო და შენც მასთან ერთად …. მაგრამ იშვიათად  ხდება ისე როგორც ჩვენ გვინდა 🙂 თუმცა წარსულში რომ ვიხედები ყოველთვის ვაცნობიერებ ”რა სულელი ვიყავი” თქო .. და ყოველთვის ვბრაზობ და მიკვრის როგორ დავუშვი ისეთი შეცდომები რომელიც დღემდე განმომყვა იყო სევდაც იყო სიყვარულიც ,მეგობრობაც 🙂 მაგრამ ერთფეროვანი ცხოვრება არ მქონიაა ამით ბედნიერი ვარ ^_^♥♥♥ ……                                                                                                                                        მე მჯერა რომ ადამიანს რა ინტერესებიც გააჩნია და რაზეც ოცნებობს იმ ოცნებების და ინტერესების შესაბამისად შეძლებს ცხოვრებას 🙂 მხოლოდ მონდომებაა საჭირო ..ბებიაჩემივით ვლაპარაკობ :დდ მაგრამ ვიცი რომ ესეა და ვიცი რომ შეუძლებელი არაფერიაა ერთხელ გვაქვს მარტო ცხოვრების უფლება 🙂 და ეს ცხოვრება თითოეულმა ისე უნდა განვლოთ რომ ყოველ დღე ბედნიერი იყოს და რაღაც დადებითი …:) 🙂 

ზოგჯერ მქონია სურვილი სადღაც გადავიკარგო … სადაც არავინ და არაფერია ჩემი ფიქრების და ჩემი თავის გარდა 🙂 ხანდახან მინდა ვნახო ჩემი სიკვდილიც მაინტერესებს ვინ მოვიდოდა ვინ იტირებდა და ა.შ :დდ (დარწმუნებული ვარ მარტო მე არ მაწუხებს მსგავსი წვეტიანობები:D) 😀 
მაგრამ რა სისულელეა ჩემი მიზანია წინ ვიარო და უკან არ დავიხიო .. ჩემი მტრები არ გავახარო თუმცა ისინიც საჭიროები არიან მაფხიზლებენ და სწორი არჩევანის გაკეთებაშიც ”მეხმარებიან” 🙂 მოკლედ ამით დავამთავრებ ..გავა დრო და მე ამ პოსტს წავიკითხავ და გამოვიტან სხვადასხვა დასკვნებს :)…

Hope You Like It ! ….  

tumblr_mgqi7gjEDH1r4zr2vo1_r1_500_large